Derfor bruker jeg Verji til å kommunisere med mine kunder

Her er en reklameartikkel for kommunikasjonssystemet jeg bruker for å chatte med de som henvender seg  samtende lenker, kommentarer, svar, spørsmål, kontrakter, ja alt jeg trenger å si til mine kunder.  Jeg hadde lengtet lenge etter et slikt effektivt, trygt og sikkert verktøy og var kjempeglad da jeg fant Verji.  Så mine uttalelser kommer fra hjertet.

Å sende mail frem og tilbake til kunder er ut.  Direkte kryptert kommunikasjon mellom rådgiver og kunde er in;)

Dersom du er rådgiver, eiendomsmegler eller på annen måte jobber en til en med kunder burde du prøve dette.  Prisen er moderat og du vil få en mye enklere hverdag.

Over til  reklamen (NB ikke betalt)

Trude Larsen startet firmaet Boligdama etter flere år med ulike roller i eiendomsbransjen. Med sin brede kunnskap så hun behovet for at noen kunne være på «kjøpers side» i boligkjøpsprosesser. Og med iver forteller hun hvordan Verji bidrar til å effektivisere kommunikasjonen med kundene.

Verji har gjort at jeg kommuniserer effektivt og sikkert med mine kunder. Rask og sikker kommunikasjon er et must når du driver med boligrådgivning.

Før vi hører mer om dette, la oss høre mer om Trudes bakgrunn og virksomhet. Hun forteller at hun har drevet med bolig hele sitt liv.

– Jeg startet med boligforvaltning, var forvaltningssjef i OBOS i mange år, begynte deretter i ledelsen i Krogsveen Eiendomsmegling hvor jeg også tok eiendomsmeglerutdanning. Etter det jobba jeg med utvikling og salg av nye boliger.

Hun forteller videre at hun ønsket å starte noe selv, å gjøre noe nytt på slutten av sin arbeidskarriere, og bestemte seg for å bruke sin brede kompetanse til å hjelpe boligkjøpere.

– Jeg hadde gjort karriere med mange lederjobber og kjente at nå ville jeg gjøre noe nytt.

Brenner for å hjelpe boligkjøpere til å få en mer balansert kjøpsprosess

– Selv om eiendomsmeglerloven er slik at meglere skal ivareta både selger og kjøpers interesser, så er de jo betalt av selger.  Det gir megler en mellommannsrolle, som ikke er så lett å fylle. Det blir rett og slett en ubalanse i bolighandelen. Derfor tenkte jeg at det sikkert er mange kjøpere som trenger hjelp av en partsrådgiver. I mange land er det vanlig at det er en megler på hver side, sier hun.

I 2015 startet Trude bloggen Boligdama.no, og begynte som boligkjøpsrådgiver. I bloggen sprer hun kunnskap om boligkjøp og utvikler også gratis tipshefter som kan lastes ned.

– Den mest etterspurte tjenesten for de som vil ha hjelp fra meg er en såkalt personlig rådgivningspakke hvor de får hjelp med alt fra A til Å – fra behovsanalyse, søk på boliger, bistand på visning, gjennomgå salgsmateriale, bistand til budrunde og til kjøp. Jeg pleier å si at de får en hånd å holde i. Andre velger bare å kjøpe en begrenset rådgivning, for eksempel om de har funnet en bolig og de trenger hjelp til å vurdere salgsmateriell, hjelp til å finne riktig kjøpspris og råd og oppfølging i en budrunde.

– Det er viktig for meg at kundene opplever at de kjøper en bolig det ikke blir problemer med etterpå og at de betaler riktig pris.

Verji gjør at jeg kan ha en effektiv kommunikasjon med kundene mine

Trude har mange førstegangskjøpere, og de er unge og dermed vant til en digital hverdag.

Da er jo Verji et veldig godt hjelpemiddel, fordi det er enkelt for dem å stille meg spørsmål og få raskt svar, spesielt siden jeg og kunden også har Verji-appen på mobilen. Det gjør det også enkelt for meg å lenke til blogger hvor jeg har skrevet om alt det de spør om.

Andre kundegrupper kan være enslige som ved siden av faglig hjelp, vil ha noen å kaste ball med, barnefamilier, engelskspråklige som trenger hjelp på grunn av språket og eldre som vil kjøpe en mer egnet bolig de siste tiårene av livet. Trude er opptatt av at folk skal skifte bolig før det er for seint, for å få en bedre alderdom. Bevegelseshemmede er også en gruppe som hun hjelper med å finne rett bolig.

Uansett kundegruppe opplever jeg at det er enkelt å få dem til å bruke Verji. Det er bare noen svært få av kundene mine som ikke bruker Verji, og det er fordi de har ikke internett.

–  Jeg er så glad for at jeg slipper å lete etter e-poster lenger. Tidligere skulle det jo ikke mange kunder til, før jeg mistet tråden i kundekommunikasjonen. Med Verji har jeg fått full oversikt, og det til en pris som er overkommelig for meg. Og ikke minst kan jeg svare folk raskt, også når jeg er på farten. Det er et must når du driver med boligrådgivning.

Verji for kryptert kommunikasjon på desktop og mobil

Er du nysgjerrig på Verji?

Verji passer for alle bedrifter som ønsker å kommunisere sikkert, enkelt og effektivt!

En effektiv og sikker kommunikasjonshverdag

Vi er nysgjerrige på om det er andre ting ved Verji enn effektivitet hun var opptatt av da hun valgte å bruke det, og hun svarer:

–  Sikkerhet selvfølgelig. Det hender jo at jeg må sende sensitiv informasjon, som personopplysninger og kontrakter. Jeg må innrømme at før jeg fikk Verji, så hendte det nok at jeg sendte ting på e-post jeg ikke burde ha sendt. Nå vet jeg at uansett hva jeg sender, så opererer jeg innenfor lovverket og slipper å tenke på det. Flere og flere kunder er opptatt av personvern og sikkerhet.  Da er det flott å kunne tilby et sikkert system.

Verji gjør at jeg jobber mer effektivt både fordi kommunikasjonen blir enkel, eksempelvis kan jeg sende Verji-melding i stedet for å ringe om vi er i en budrunde, og fordi alt er kryptert så krever det ikke noen ekstra prosesser.

Vi avslutter med å spørre henne om hvordan hun opplever oppfølgingen fra Verji kundesupport.

–  Den er veldig bra! Det er jo ikke mange steder du kan ringe og få hjelp med en gang. Og dere tar jo til og med kontakt uten at jeg har spurt om det, for å sjekke om det går greit.


Vil du vite mer om Verji? Sjekk ut denne siden. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.